sobota, 18 marca 2017

120. Chusteczki Colour Catcher i Rekomenduj.to

Pranie. W każdym gospodarstwie jest go wiele. Im większa rodzina, tym go więcej. Ciemne, jasne, białe, kolorowe, różowe.. każdy sortuje według swoich potrzeb. U mnie też tak było, ale do czasu kampanii od Rekomenduj.to i chusteczkom do prania Colour Catcher.

Paczka ambasadorska jaką otrzymałam, składała się z przewodnika Ambasadora, 1 opakowania mieszczącego 20szt chusteczek dla mnie, ulotki oraz chusteczki dla znajomych.

Co to w ogóle za produkt? Już wyjaśniam,
Colour Catcher to chusteczki zapobiegające zafarbowaniu. Działa ona jak magnes, przyciągając do siebie barwniki i brud podczas prania. Dzięki temu nasze ubrania są chronione przed zafarbowaniem.
Chcecie dowody? Proszę bardzo!

Po lewej stronie 3 chusteczki z różnych prań. Z prawej chusteczka jeszcze nieużywana.
Prań z chusteczkami zrobiłam już kilka, nic nie sortowałam, tak jak i nic mi nie zafarbowało.
Dla mnie oszczędność pracy!

Jak się cenią chusteczki?
W Rossmannie  za 20 chusteczek zapłacimy 22,99zł
Myślę że naprawę warto!

1 komentarz:

  1. Mam takie chusteczki, teraz chyba innej firmy jakieś tańsze z tesco ale też dobre. Ja i tak sortuje kolorami ale już się nie boję uprać czerwieni z różem albo błękitu z bielą. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń

wersja do druku