niedziela, 18 grudnia 2016

118. Blend-a-Med 3D White i EverydayMe

Jakiś czas temu dostałam się do kampani pasty wybielającej Blend-a-Med 3D White.
Moje przemyślenia oczywiście poniżej.

Co zawierała paczuszka?
Niestety nie jest zapakowana w tak piękne pudełko, jak bywa to w kampaniach Streetcom'u. Ale jak to się mówiło? Nie szata zdobi człowieka. Tak więc zaglądając do środka znalazłam:
  • pastę do zębów Blend-a-Med 3D White Luxe Perfection 75 ml
  • produkt przyspieszający wybielanie zębów Witening Accelerator 75 ml
  • przewodnik projektu
  • książeczkę "Badanie opinii"
  • 15 ulotek z kodem uprawniającym do zwrotu części kosztów za zakup pasty Blend-a-Med 3D White Luxe Perfection i produktu przyspieszającego wybielanie zębów Whitening Accelerator
  • 10 kart badania ifwom.
Co mogę powiedzieć pod koniec kampanii? Moje zęby może nie są tak białe, jak bym chciała - natury nie oszukam. Ale czuję i widzę różnicę. Zaraz po wyszczotkowaniu zębów czułam w buzi tajfun. Produkt należy bowiem do tych bardziej ostrych. Ale to nic - lubię to.
Niestety z powodu pracowo-domowo-przedświątecznego braku czasu nie zrobiłam (bo zapomniałam) zdjęcia przed kuracją, więc nie ma sensu wstawiać obecnego stanu faktycznego. Tutaj każdy musi uwierzyć bądź nie. Sama podchodziłam sceptycznie do tego typu wynalazków. A jednak się odważyłam i nie wykluczone, że kurację będę stosować dalej.
Cena?
Obecnie w Rossmannie mamy promocję, jeden i drugi produkt możemy kupić już za 10.99zł
klik klik .
I jak? Skusisz się?

11 komentarzy:

  1. Co do past wybielajacej to z powodu tego, ze dlugo palilem papierosy i nie potrafię odmawiac kawy;) to moje zeby wygladaly tragicznie. Musialem cos koniecznie z nimi zrobic. Kupilem paste co sie nazywa supersmile. Kosztuje 69 zl o ile pamietam i trzeba ja w aptekach zamawiac. Po zuzyciu jednej tubki calkowicie zniknely przebarwienia a kolor zdecydowanie sie poprawil. Jednak jest supermocna i czasem az bola zeby od niej. Uzywam ja tylko rano, a wieczorem uzywam sensodyne.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mnie zaciekawiłeś tym produktem. Ja co prawda nie palę, ale bardziej bielsze zęby to jest to czego potrzebuję ;)

      Usuń
  2. Zestawik trafił także do mnie 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że widać różnicę. Ja miałam wrażenie,że jak już jakiejś wybielającej używałam to nic się nie zmieniało ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wolę zwykłe nie wybielające :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj nie lubię takich ostrych past do zębów

    OdpowiedzUsuń
  6. Też wypełniłam ankietę, ale się nie dostałam :-/

    OdpowiedzUsuń
  7. jakoś nie wierzę w działanie past wybielających niestety;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też jakoś nie wierzę w takie pasty.. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam tylko pas wybielających. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

wersja do druku