niedziela, 21 lutego 2016

57. Mały wielki powrót

Hej hej.
Witam Was po tak "długiej" przerwie. Choroba już prawie opuściła mnie na dobre. Wiecie jak ja dawno nie miałam okazji od tak po prostu chorować? Ale tak na prawdę z leżeniem w łóżku i nic nie robieniem? Chyba jeszcze za panny, czyli sporo czasu temu. Tym razem pech chciał, że rozłożyło mnie na wyjeździe do mamy, co dla mnie okazało się być szczęśliwym trafem, bo tutaj gdy się poczułam gorzej, po prostu szłam się położyć. Wiem, że w domu nie mogłabym się do końca oddać chorobie. Co moje to wyleżałam, a w przypływie energii zrobiłam ciasto, innego dnia obiad. Dziś, poza lekkim katarem i kaszlem, po chorobie śladu już nie ma, co mnie niezmiernie cieszy. Młoda też już dochodzi do siebie. A w połowie gdzieś dołączył do nas starszak, ale tylko kaszlowo/katarowo, więc też źle nie ma.

Przez ten cały okres choroby, pech mnie jednak opuścił. Pewnie jak wiele osób z Was i ja będę testować nowe smaki MONTE dzięki TRND. Co prawda w Kauflandzie na zakupach nie byłam, ale mam jeszcze czas.

Połowa ferii za nami, pogoda nas nie rozpieszcza, nie pada śnieg, ale deszcz i owszem.
Miałam plany podzielić się z Wami z ferie kilkoma przepisami. Zabrałam ze sobą zdjęcia, ale kajecika zapomniałam.. więc musicie jeszcze troszkę wytrzymać.
A tymczasem lecę na poranną kawę.

Udanej niedzieli!

PODPIS

8 komentarzy:

  1. Nie wiem o co chodzi z pechem i Monte? :) To ma coś wspólnego?

    OdpowiedzUsuń
  2. to dobrze, że już po chorobie nie ma prawie śladu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze że choroba Was opuściła, mnie dopadła teraz bo się zaraziłam od syna, a już myślałam że choć jedną zimę nie będę chorować :).
    Co do Monte to ja się nie zgłaszałam do tej kampanii, a Tobie życzę udanych testów :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie tez coś męczy, ale nie wiem co, bo to tylko gorączka i ból kości od pięciu dni.Żadnego kaszlu, kataru itp :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj, witaj, cieszę się, że wracacie do zdrowia, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również testuję monte :)
    Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też niedawno puściło.. i miałam nadzieje, że już spokój będzie a tu moje starsze dziecie gorączkę dostało.. Czekam na przepisy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to miałyśmy podobne ferie. Ja też chora byłam u mamy i tam mogłam naprawdę odpocząć. Kto jak kto ale nasze mamy rozumieją nas najlepiej.

    OdpowiedzUsuń

wersja do druku